sobota, 24. september 2011

POSLEDICE HAMBURGA

O svojem obisku Hamburga sem že malo pisala, ker pa je bil razlog mojega izleta sejem perlic, bi se spodobilo, da objavim tudi kaj na to temo.

Zdaj sem tako daleč.

Na sejmu sem se zelo zadrževala in nakupila razumno količino perlic, glede na to, da jih imam doma že polno škatlo. Tokrat sem kupovala z mislijo na končni izdelek in vsi štirje izdelki so že v delu. Dva sta gotova, za dva pa sem na žalost kupila premalo materiala in ga bo potrebno dokupiti preden vam ju lahko pokažem.
Tu pa nastopi zelo pomemben del mojega obiska v Hamburgu - oskrbela sem se z naslovi internetnih trgovin s prelicami, ki dostavljajo tudi v Slovenijo (http://www.traumperle.de/, http://www.perlenplanet.de/).

Trenutno sem v fazi izdelovanja zapestnic, saj so široke zapestnice narejene iz perlic res prekrasni, zelo opazni kosi nakita.

Prva je nastala zapestnica v tehniki peyote (ki sem se jo med drugim tudi naučila v Hamburgu):



Druga pa je iz prav posebnih japonskih perlic, ki so se na tržišču pojavile pred kratkim - imenujejo se Miyuki Tila perlice, njihova posebnost pa je, da so ploščate in imajo dve luknji. Možnosti za njihovo uporabo je neskončno. Trenutno so na voljo v omejenem barvnem naboru, a sčasoma bo tudi ta večji. Ker jih pri nas še nisem zasledila, sem ene za pokušino kupila v Hamburgu in sem navdušena. Tudi te prodajajo v prvi zgoraj omenjeni trgovini in v trgovini http://www.miyukiperlen.com/. Ko sem danes iskala manjkajoče perlice proizvajalca Miyuki za nedokončana projekta, pa sem naletela na internetno trgovino iz ZDA, kjer se določene pelice dobi za tretjino cene v Evropi.

Tako pa izgleda moj prvi projekt iz Tila perlic:




Zdaj pa veselo na delo - najprej dokupit, nato dokončat, da vam pokažem še ostalo. Potem pa zaloge iz škatle porabit, pa še kakšne nove kupit...

Ni komentarjev:

Objavite komentar