četrtek, 22. september 2011

PAVLOVA

Kaj lahko ženska naredi, če hkrati praznujejo trije družinski člani in naj bi vsak imel svojo torto? Poznam hitro in enostavno rešitev, ki je vedno dobra, še posebno pa poleti, saj je lahka in osvežilna.

Imenuje se Pavlova - to je čudovita torta na osnovi beljakov. Ime je dobila po ruski baletki Ani Pavlovi, torto pa naj bi prvič pripravil nek kuhar, ko je bila na turneji po Avstraliji.

Receptov za to sladico je veliko, jaz pa sem svojega podedovala od tašče, ki je to dobroto pogosto in odlično pripravila.

Po dolgem času pa sem jo tudi jaz spet spekla ob letošnjem praznovanju rojstnih dni obeh manumajčic in mene. Izmed petih sladic je Pavlove najhitreje zmanjkalo. Ko jo enkrat začneš jesti, se ji ne da več upreti.

In tako se to dobroto naredi:

4 beljaki
250g sladkorja v prahu
1,5 žličke škroba
1,5 žličke kisa

Beljake stepemo v trd sneg, dodamo sladkor in mešanico škroba in kisa. Maso razmažemo na peki papir na željeno velikost. Pečico segrejemo na 160°C, ko vstavimo pekač, pa takoj znižamo na 150°C. Pečemo eno uro, ugasnemo pečico in pustimo torto notri še eno uro. Med tem časom pečice ne odpiramo!
Hladno torto premažemo s stepeno sladko smetano in obložimo s sadjem po izbiri.

DOBER TEK!

Ni komentarjev:

Objavite komentar