sobota, 7. maj 2011

RAZOČARANJE NAD GEOX

Pred dvema mesecema sem vsa ponosna na razprodaji kupila usnjene superge s 50% popustom za Manumajčico št.1. Ker je bila takrat še globoka zima, so čevlji se približno en mesec čakali v škatli.

Zdaj, po dobrem mesecu nošnje, je odstopil usnjeni del traku za zapenjanje od ježkastega dela (razumljivo?). Ko sem jih pripravljala, da jih grem reklamirat v trgovino, pa sem opazila, da sta se na drugem čevlju odparala dva šiva na sprednjem delu čevlja. Za moje pojme popolnoma nesprejemljivo za en mesec nošene čevlje (še sploh takega cenovnega razreda).

V trgovini so me sprejeli dokaj indiferentni prodajalci, ki so mojo reklamacijo sicer sprejeli, ampak so se zelo trudili najti razlog, da bi okrivili mene oz. Manumajčico št.1, poleg tega pa so mi dajali občutek, da sem jim popolnoma odveč. Razložili so mi, da vsako reklamacijo pregleda sodni cenilec in ugotovi ali je utemeljena - ob tem, da imajo na obrazcu napisano, da sporne reklamacije pregleda sodni cenilec. Ko sem jih na to opozorila, jim razlika med sporno kvaliteto čevlja in sporno reklamacijo ni bila niti malo jasna????????????? Skratka počasi sem se začenjala počutiti kot kriminalec.

Kljub vsemu sem obrazec (v treh kopijah) izpolnila in ga predala skupaj s čevlji. Na moje vprašanje kako dolgo bo zdaj moj otrok brez čevljev, sem dobila zelo začudene in rahlo ponižujoče poglede in vprašanje - ja kaj, a ima samo ene čevlje? Po odgovoru, da ima vsak otrok ene čevlje za vsako sezono, so pa skoraj poklicali rešilce, da me odpeljelo v Polje, ali pa vsaj CSD zaradi zanemarjanja otrok.

Zdaj imajo osem dni časa, da mojo "sporno" reklamacijo rešijo, potem jih prijavim ZPS.
Mislim, da mi ni potrebno posebej poudarjati, da so bili to naši zadnji Geox čevlji, saj sem poleg vsega ostalega že pri prejšnjih ugotovila, da se podplati nenormalno hitro obrabijo in čevlji niso vredni svojega denarja.

Sem si pa ob reklamiranju čevljev dala malo duška in izrabila moj naravno močan glas ter govorila s tako jakostjo, da so me jasno slišali vsi v trgovini, ne samo prodajalci. In s ponosom lahko povem, da od štirih ljudi, ki so takrat poskušali čevlje, ni čevljev kupil nihče. Vsaj malo zadovoljstva, če smo že brez čevljev.

5 komentarjev:

  1. Da vas obvestim o aktualnem dogajanju - že po štirih dneh od reklamacije so me poklicali in mi sporočili, da je bila moja reklamacija upravičena (a bejž no) in da me novi čevlji čakajo v trgovini.

    Ko sem čevlje prevzela, mi je poslovodkinja še povedala, da sem edina v Sloveniji, ki sem reklamirala tovrstne čevlje in da jih bodo poslali v Italijo na podrobnejše preiskave. Kar naj, jaz pa samo upam, da novi čevlji zdržijo tako dolgo, da jih Manumajčica št. 1 preraste.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram povedati,da v nasi druzini vsi od dveletne necakinje do vseh nas odraslih,ki imamo na nogah cevlje najmanj 10 ur na dan,nosimo GEOX cevlje in smo zelo zadovoljni z njimi.Noga res diha v njih,podplati se nikomur niso obrabili,pa smo z njimi tidi brcali zogo,hodili po luzah,pa tudi premocili niso. Mogoce ste imeli smolo,ker je lahko tudi kaksen nepredviden dejavnik vplival na nevzdrzljivost cevlja,kar se lahko zgodi tudi se drazjim znamkam cevljev.Sicer pa ste dobili nove cevlje in upam,da vam je zal,da ste prodajalkam naredili sramoto in skodo-zmanjsanje nakupov,saj imajo najbrz tudi one otroke in majhno placo.Pa zivijo od prodaje,zato so tudi vam pogale pri vasem problemu.Lepe in kvalitetne nakupe se naprej!Za v bodoce pa se drzite nacela "Lepa beseda, lepo mesto najde!"

    OdgovoriIzbriši
  3. Da nadaljujem zgodbo.
    Anonimni - ne vem kje ste prebrali, da nisem uporabljala lepih besed. Bila sem popolnoma vljudna, samo nisem govorila potihem, ampak tako, da so me lahko vsi slišali. Če pa to drži, da so prodajalci plačani od prodaje, naj bi se pa oni zamislili nad svojim odnosom do mene, ki je bil daleč od profesionalnega in vljudnega.
    Ampak kakorkoli že - nove čevlje imamo zdaj doma pet mesecev. Manumajčica št. 1 jih pridno nosi in še zdaleč niso tako uničeni kot je bil prvi par po enem mesecu. Torej očitno krivda ni bila na naši strani ampak v kvaliteti čevljev. Neglede na to, pa bo minilo še kar precej časa preden bom spet zavila v kakšno Geox trgovino.

    OdgovoriIzbriši
  4. "edina v sloveniji"! To je v stilu. "ta pes pa do sedaj ni še nikogar ugriznil"

    OdgovoriIzbriši
  5. Resnično si zaslužijo kritike. Tudi sama sem jih otroku kupovala za vsa obdobja in bila z njimi zadovoljna. Še ohranjene smo lahko dali naprej. Potem pa naletiš na en par, ki ti v enem mesecu zradira podplat. Guma na supergah se je dejansko čisto "zradira" in ko jih reklamiraš jih pošljejo k nekemu sodnemu izvedencu, ki seveda ugotovi, da je material v redu in ni stvarnih napak. Oceni pa da so čevlji čisto uničeni. Torej tudi če reklamacije ne priznajo, sodni izvedenec prizna da so čevlji po mesecu dni (normalne) uporabe totalno uničeni. In seveda oni so se sedaj zaščitili. Njihov odnos do stranke v Sloveniji je katastrofalen.

    OdgovoriIzbriši