ponedeljek, 23. maj 2011

ZELENJAVA

Kaj zadnje čase prihaja izpod mojih rok?

Ne prav veliko izdelkov in oblekic, ampak ZELENJAVA.

Poleg mojega skromnega domačega vrtička sem se lotila še skoraj "kmetovanja " na naši dislocirani enoti. Zdaj mi to seveda pobere večino mojega skromno odmerjenega prostega časa (pa otroci so veliko bolj pridni zunaj, zato v stanovanju skorajda samo še spimo).

Moja domača zaplatica  - še na sliki je očitno, da nima najboljše lege:


In kaj bomo jedli dobrega:

na domačem vrtu trenutno raste
  • solata v tisoč in eni obliki (trenutno je imamo skoraj preveč)
  • rukola
  • cikorija
  • radič
  • špinača
  • nizek fižol
  • blitva
  • kolerabica
  • brokoli
  • šparglji
  • korenček (samo za vzorec)
  • tri vrste bučk
  • paprike
  • sladki feferoni
  • melancani
  • rabarbara
  • bazilika, petršilj, koperc, žajbelj, origano, rožmarin, drobnjak, melisa
  • trije eksoti: krvava kislica, večno zelje in mizura (??neka azijska solatnica podobna rukoli ali regratu) - nabavljeni v Arche Noah
  • in malo za okras in zdravje: ameriški slamnik, sivka, ognjič, tagetes, kapucinke
na "njivi" pa:
  • zgodnji in pozni krompir
  • zgodnji in pozni visoki fižol
  • brokoli
  • zgodnje zelje
  • bučke in buče v približno desetih oblikah
Ko pa tole napišeš je pa kar veliko.

Zdaj pa upam, da mi bo vreme naklonjeno in bomo celo poletje založeni z domačo zelenjavo.

2 komentarja:

  1. Pozdravljena.
    Mene pa zanima, če imate slučajno kakšno seme od cikorije, ker je iščem povsod, pa jo poznajo le kot cikorija radič. Jaz pa iščem cikorijo, ki je kot velik regrat in bolj svetlo zelene barve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Seme cikorije kupim od Semenarne Ljubljana (drugo ime Katalonski radič). Dejansko zraste v velik regrat, svetlo barvo pa domnevam, da se doseže z zastiranjem. Mi jemo kar temnega.

    OdgovoriIzbriši