nedelja, 8. maj 2011

KRILCI ZA DVOJČICI

Vikend, ki se danes na žalost zaključuje, je bil zelo uspešen. Uspeli smo postorit zelo veliko stvari na različnih področjih. Med drugim sem sešila še drugo pikasto krilce iz tegale blaga.

Prvo krilce sem sešila že med tednom, ko sem še malo uživala na dopustu. Izgleda pa takole:


Na žalost bela elastika z rdečimi pikicami ni bila dovolj močna in ker sta deklici bolj manekenske postave, je obstajala nevarnost, da bi krilo še izgubili. Zato so bili potrebni popravki in s končnim izdelkom nisem popolnoma zadovoljna.

Zato mi je pa bolj všeč drugi model, ki je bil še veliko bolj preprost, kot originalen in gotov v eni uri.


Izdelava je popolnoma preprosta:
  • za širino sem vzela obseg okoli pasu pomnožen z 1,5 (nisem želela pretirano nabranih krilc, za bolj nabrano pa se vzame dvojni obseg pasu)
  • za dolžino pa razdaljo od pasu do kolena + 4cm za spodnji rob + širina elastike + 2cm za zgornji rob
Krilo ima tako samo en zadnji sredinski šiv, ki sem ga najprej sešila. Potem sem zapognila 2x po 2cm za spodnji rob in ga zašila. Nato sem na spodnji rob z drobnim cik-cakom prišila okrasni trak.

Naslednji korak je izdelava zgornjega roba - zapognila sem tako, da je bilo na notranji strani dovolj blaga za zgornji volanček, širino elastike in spodnji rob. Nato sem zašila dva vzporedna šiva - prvega približno 6mm od roba za volanček in drugega v razdalji širine elastike. Pri drugem šivu sem pustila nekaj centimetrov nezašitih, da sem lahko notri napeljala elastiko. Ko sem elastiko zašila, sem dokončala še šiv.

In tako preprosto je sešito krilce za malo princesko.


Tukaj pa še slikici krilc na manekenki, ki ima podobne mere kot deklici, ki so jima krilci namenjeni.



 Nekaj blaga je še ostalo - že razmišljam....

Ni komentarjev:

Objavite komentar