ponedeljek, 31. oktober 2011

"HAREMKE" - PROTOTIP

Pred časom sem dobila na vpogled otroške "haremke" skupaj s prošnjo, če bi lahko sešila kakšne hlače po enakem kroju.

Na začetku sem se rahlo lovila, kmalu pa sem razvozlala skrivnost - hlače so setavljene iz enega kvadrata in dveh pravokotnikov. Pravokotnika predstavljata stranski del hlač in hlačnice, kvadrat prepognjen po diagonali pa služi za sprednji in zadnji sredinski del hlač in "presežek" blaga med nogami.

V lov za primernim blagom sem šla v moje novo svetišče - Svet metraže v Šiški. Prav prepričljivega blaga sicer nisem našla, sem se pa na koncu odločila za rjav jersey z raznobarvnimi pikami.

Hlače so bile sešite v pol ure in rezultat niti ni tako slab. Malo so mogoče preširoke v pasu in rahlo preozke okrog gležnjev.



Kakorkoli, naročnici je bil prototip tako všeč, da si jih je za svojo hčerko zaželela iz enakega blaga.
Blago je že kupljeno, skupaj z blagom za haremke za Manumajčico št.1 (ki bo obdržala tudi prototip). Zdaj pa čakam na nekaj prostega časa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar