sobota, 2. oktober 2010

NAŠITKI

Ob šivanju otroških oblek, sem že nekajkrat pomislila, da bi obleke popestrila z našitki. Nekaj poiskusov se je tudi klavrno končalo, saj našitek ni bil niti približno podoben tistemu, kar naj bi predstavljal.

Pred časom pa sem naletela na meni všečen blog: http://sewlikemymom.com/applique-tutorial/ , kjer sem si končno prebrala kako se tega pravilno lotit.

Ker pa je moje šivanje tako mimo grede in na hitro, vedno pozabim slikat sam postopek. Seveda je bilo tako tudi tokrat in zato lahko pokažem samo končni izdelek - enaki majčki za moji deklici



Za začetek sem uporabila kar kupljeni majčki, da mi ne bi bilo preveč škoda, če bi šlo kaj narobe. Ampak presenetljivo  - če se človek stvari loti na pravilen način, potem tudi uspejo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar