nedelja, 12. september 2010

PA ZAČNIMO

No, pa začnimo!

V prostem času zelo rada ustvarjam - šivam, izdelujem nakit, pečem, malo grebem po svojem mini zelenjavnem vrtičku... Ker te stvari rada pokažem in delim z drugimi, sem že nekaj časa razmišljala na kakšen način. Med zadnjim porodniškim dopustom pa sem naletela na nekaj blogov (med uspavanjem otroka), ki so me pritegnili. Seveda so bili vsi na temo šivanja ali ustvarjanja in tako sem se odločila, da poskusim tudi sama.

Ker sem polno zaposlena mama treh otrok je prostega časa seveda vedno premalo, zato tudi izdelkov ni toliko kot bi si želela in verjetno tudi objav ne bo prav veliko - vsaj na začetku, saj se še lovim s svojo računalniško polpismenostjo.

Ampak - otroci rastejo, jaz se učim, tako da mi vsaj zaenkrat optimizma ne manjka!

Ni komentarjev:

Objavite komentar